Home / گزارش سمينارها و كلاس ها / گزارش کارگاه شخصیت شناسی در فروش

گزارش کارگاه شخصیت شناسی در فروش

این کارگاه شخصیت شناسی در فروش با حضور ۸ نفر از شرکت کننده گان برگزار شد. با شما هستیم با گزارش اجمالی از این کارگاه آموزشی

در این کارگاه در مورد برونگرایی و درونگرایی صحبت شد

هر کدام از شرکت کننده گان برای خودشان شخصیت شان را شناختتند

در مرحله بعدی راه های شناخت برونگراها و دورنگرا مشخص شد

و در مرحله ی بعدی نشانه های شناخت هرکدام از شناخت هر کدام برای شرکت کننده گان گفته شد

و قسمت آخر رسید به متقاعد سازی و استفاده ی این فنون در فروشندگی  و متقاعد سازی

کارگاه شخصیت شناسی در فروش با این رویکرد بزگزار میشود که بتوانیم فروشندگانی بهتری در جامعه مان داشته باشیم

 

امیدوارم از خواندن این گزارش لذت برده باشید

درباره مجيد مرادي

من مجيد مرادي هستم مدرس فروش به سبك mbti- كل شخصيت شناسي در فروش در يك جمله خلاصه ميشود و آن "همه ي افراد مثل ما به دنيا نگاه نمكنند" است. اگر ما بدانيم كه شخص مقابل ما چگونه دنيايش را درك ميكند ميتوانيم آن طور كه او ميپسندد به او بفروشيم و اين يعني دگرگون شدن فروش شما!

يك نظر

  1. درود و خدا قوت استاد عزیز
    مطالب ارایه شده بسیار خوب و کاربردی بودند
    به راستی که کاربرد این مطالب باعث پیشرفت در این حیطه میشود
    از شما به خاطر مقالات ارایه شده بسیار سپاسگزار هستیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *