Home / روانشناسي فروش / روانشناسی متقاعد کردن

روانشناسی متقاعد کردن

تصور کنید که یک فرد اسلحه گذاشته است روی شقیقه ی شما  و میخواهد شما را بکشد! اینجا حرف جان شما در میان است. شوخی بردار نیست! اگر شما روانشناسی متقاعد کردن بدانید میتوانید جان سالم به در ببرید اگر نه …

 

همه ی ما روزانه با این رو به رو هستیم که دیگران را متقاعد کنیم از زمانی که شروع به صحبت با دیگران میکنیم معمولا نیاز داریم که دیگران را به مسیر خودمان داخل کنیم. در روانشناسی متقاعد کردن شما به عنوان یک فرد متقاعد کننده باید کاری کنید که شخص یا اشخاصی همان گونه عمل کنند که شما میخواهید

اگر روانشناسی متقاعد کردن را به کار ببندیم

میتوانیم فروش بالاتری داشته باشیم

از خیلی از جر و بحث ها جلو گیری میشود

در خانواده میتوانیم زندگی آرام تری داشته باشیم

 

اما چگونه روانشناسی متقاعد کردن استفاده کنیم

در کتاب کلید را بزن یک ایده فوق العاده مطرح میشود که در آن میگوید هر انسانی درونش یک فیل دارد و یک فیل سوار. فیل سوار هر فرد بخش منطقی ذهن اوست اما فیل بخش احساسی مغز اوست. اگر فیل و فیل سوار باهم اختلاف نظر داشته باشند قطعا فیل برنده خواهد شد در واقع زور احساس به شدت بیشتر از منطق ماست کل کاری که باید برای متقاعد کردن دیگران انجام دهید همین است

 

یاد بگیرید فیل انسانها را راه بیندازید

 

در روانشناسی متقاعد کردن چگونه باید فیل راه میوفتد

زمانی که شما با تیپ شخصیتی فرد مقابل آشنا باشید تقریبا ۸۰ درصد مسیر را رفته اید چرا که در شخصیت شناسی موضوعی تصمیم گیری افراد مطرح میشود و دقیقا شما میدانید که برای این شخص چه چیزی باید بگویید تا متقاعد شوید

 

با شخصیت شناسی ۸۰ درصد راه متقاعد کردن دیگران رفته اید

 

یک دید کلی به شما میدهم ادامه مسیر با شما

افراد دو دسته هستد یک سری افراد منطقی هستند دسته ای دیگر احساسی! برای منطقی ها باید از مزایا و معایب بگویید برای احساسی ها از نطر دیگران  و احساسش پس از متقاعد شدن

منتظر شنیدن خبرهای موفقیت شما هستم

درباره مجيد مرادي

من مجيد مرادي هستم مدرس فروش به سبك mbti- كل شخصيت شناسي در فروش در يك جمله خلاصه ميشود و آن "همه ي افراد مثل ما به دنيا نگاه نمكنند" است. اگر ما بدانيم كه شخص مقابل ما چگونه دنيايش را درك ميكند ميتوانيم آن طور كه او ميپسندد به او بفروشيم و اين يعني دگرگون شدن فروش شما!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *