Home / بازاريابي / تکنیک های بازاریابی و فروش

تکنیک های بازاریابی و فروش

چند سال پیش که در کار طراحی دکوراسیون بودم خودم بازاریاب خودم بودم. آن موقع از لحاظ مالی در حدی شرایطم نبود که بتوانم یک نفر را برای بازاریابی استخدام کنم. سعی میکردم با علم کمی که از تکنیک های بازاریابی و فروش داشتم عملکرد خودم را بهبود بدهم اما بی فایده بود

در واقع آن تکینکهایی که من استفاده میکردم عملا تاثیری نداشت

به عنوان مثال خودم را برای جلسه و صحبت به شدت آماده میکردم

اما هیچ گاه بر روی مسائل بازاریابی و اینکه آن شخص چگونه من را میبند

فکر نمیکردم

 

چرا تکنیک های بازاریابی و فروش برای ما مهم است

شما یک شخصی را در نظر بگیرید که روی تردمیل در حال دویدن با سرعت تمام است

آیا با این سرعتی که میدود مکانش هم تغییر میکند؟

قطعا خیر

 

بدون تکنیک های بازاریابی و فروش ما هم در حال دویدن  روی تردمیل هستیم

 

وارد هر مغازه ای میشدم که کارش به نوعی مربوط به طراحی دکوراسیون میشد

با آنها صحبت میکردم و در انتها از مغازه بیرون می آمدم

و اتفاقا هیچ کدام از آنها هم با من تماس نمیگرفتند

اما اشکال کار از چه بود؟

تکنیک های بازاریابی و فروش

سیستم ذهنی قبل از  تکنیک های بازاریابی و فروش

ذهن من برای فقر تربیت شده بود

و تلاش های فیزیکی من فایده ای نداشت

چون سیستم ذهنی ام میگفت که تنها راه پول در آوردن تو این است که

بروی جایی کارمند شوی

این باور من بود و اجازه نمیداد من پیشرفت کنم

یادتان باشد

مرحله ی اول تکنیک های بازاریابی و فروش کار کردن روی ذهن است

اگر ذهن ثروتمندی داشته باشید

بهترین تکنیکهای بازاریابی و فروش به شما خواهد رسید

 

شخصیت شناسی در فروش بهترین تکنیک های بازاریابی و فروش

فرض کنید شما به یک عینک مجهز شده اید که میتوانید

دورن مشتری را ببینید

میتوانید روحیات، خلق خو، شیوه ی تصمیم گیری، سبک برفرار ارتباط و …

را بدانید

چه معجزه ای در فروشتان رخ میدهد؟

 

شخصیت شناسی در فروش مثل یک عینک است که اگر به چشم داشته باشید

تقریبا میتوانید هر شخصی را متقاعد کنید

 

امیدورام از خواندن این مقاله لذت برده باشید

منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستم

برای ما از تجربیاتتان بگویید

درباره مجيد مرادي

من مجيد مرادي هستم مدرس فروش به سبك mbti- كل شخصيت شناسي در فروش در يك جمله خلاصه ميشود و آن "همه ي افراد مثل ما به دنيا نگاه نمكنند" است. اگر ما بدانيم كه شخص مقابل ما چگونه دنيايش را درك ميكند ميتوانيم آن طور كه او ميپسندد به او بفروشيم و اين يعني دگرگون شدن فروش شما!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *