Home / بازاريابي / آموزش بازاریابی

آموزش بازاریابی

زمانی که در کار طراحی دکوراسیون بودم برای خودم یک برنامه نوشتم که به سراغ مغازه های دکوراسیون بروم با آموزش بازاریابی های ناقصی که دیده بودم یک روند برای خودم در نظر گرفتم که کجا و چه زمانی چه حرفی را بزنم

تقریبا تمام آن تلاش ها در آن سالها به شکست منجر شد

بعد ها متوجه شدم که زمانی که یک بازاریاب به محل کار یک فرد مراجعه میکند

بدون اینکه قبلا هماهنگی داشته باشد

فقط کاری است که از یک فرد مبتدی بر میآید

و خب نتیجه هم مشخص بود

آموزش بازاریابی

آموزش بازاریابی در سازمان ها

قسمتی دیگر بازاریابی مربوط میشود به استراتژی های سازمان

زمانی که شما مسئول فروش یک شرکت هستید

همانطور که  میدانید

وظیفه تان این است که خوب بفروشید

وگرنه کل یک مجموعه دچار چالش و ورشکستگی میشود

این قسمت مربوط به این میشود که چه استراتژی هایی را در پیش میگیرید

مثلا زمانی که من به عنوان مشاور بازاریابی با یک شرکت همکاری میکردم

وظیفه ی اول من این بود که فرد را از اوضاع بازاری که میخواهد وارد آن شود آگاه سازم

پس شروع کردم به جمع آوری اطلاعات

و یک روش بسیار کم هزینه و فوق کاربردی پیدا کردم که به راحتی ما را به خواسته ی مان میرساند

هنوز که هنوز است آن فدر به عنوان شاهکار من از آن روش یاد میکند

و در حال استفاده از آن است

 

آموزش بازاریابی و تبلیغات

از همین قسمت بازاریابی، قسمت دیگر میرسد به تبلیغات

اینکه کجا تبلیغ کنیم

کی تبلیغ کنیم

چگونه تبلیغ کنم

و مواردی مثل این

 

در این سایت سعی شده که مورادی زیادی از این دست بیان شود

کافی است مراجعه کید به قسمت سمت راست همین متن

و از دسته ها

تبلیغات یا بازاریابی (هرکدام که احساس میکنید به آن نیاز دارید)

را انتخاب کنید و از مطالبی که بیان شده استفاده نمایید

توصیه میکنم هروز یک مقاله از این سایت بخوانید

و خودتان پایان کار را در انتهای سال برآورد کنید

 

درباره مجيد مرادي

من مجيد مرادي هستم مدرس فروش به سبك mbti- كل شخصيت شناسي در فروش در يك جمله خلاصه ميشود و آن "همه ي افراد مثل ما به دنيا نگاه نمكنند" است. اگر ما بدانيم كه شخص مقابل ما چگونه دنيايش را درك ميكند ميتوانيم آن طور كه او ميپسندد به او بفروشيم و اين يعني دگرگون شدن فروش شما!

۲ comments

  1. با سلام
    مطالب بسیار خوبی است. ممنون از شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *